.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی ایران در اولین گام جام جهانی والیبال

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در جام‌جهانی موفق شد از سد ژاپن عبور کند.

به گزارش فارس تیم ملی والیبال ایران از ساعت 13 امروز به وقت ایران در نخستین مسابقه خود در جام‌جهانی در حالی برابر ژاپن، میزبان مسابقات قرار گرفت که پیش از این مسئولان فدراسیون اعلام کرده بودند پیروزی برابر تیم‌های آسیایی از جمله ژاپن از اهداف‌شان در این دوره از مسابقات به‌شمار می‌رود.

تیم ایران هرچند گیم نخست این مسابقه را به حریف خود واگذار کرد، اما موفق شد سایر گیم‌ها را به سود خود رقم بزند تا در پایان با حساب ۳ بر یک پیروز میدان معرفی شود.

در گیم نخست این بازی که به نظر می‌رسید ملی‌پوشان ایران تحت تاثیر شرایط مسابقه و میزبانی حریف قرار گرفته‌اند بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و با اشتباهات زیاد خود این گیم را با حساب ۲۵ بر ۱۷ به چشم‌بادامی‌ها واگذار کردند.

در گیم دوم ولاسکو تغییراتی در ترکیب تیم انجام داد و با ورود آرش کشاورزی و مهدی بازارگرد روند تیم ایران تغییر کرد و در لحظاتی از بازی ملی‌پوشان ایران دو امتیاز هم از حریف خود پیش افتادند، اما ژاپنی‌ها با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران خود موفق شدند اختلاف را کم کنند.

در این گیم بازهم شاهد دوتعویضه‌های معروف ولاسکو بودیم و مهدی مهدوی جای خود را به امیر حسینی داد و امیر غفور بجای مهدی بازارگرد وارد میدان مسابقه شد. دفاع روی تور و سرویس‌های ملی‌پوشان ایران در گیم دوم بهتر از گیم نخست بود و در نهایت منجر به پیروزی ایران هم شد. شاگردان ولاسکو این گیم را با حساب 25 بر 20 به سود خود خاتمه دادند تا با روحیه بهتری برای گیم سوم آماده شوند.

گیم سوم را تیم ایران با ترکیب نادی، بازارگرد، ظریف، کشاورزی، کمالوند و حسینی آغاز کرد. این گیم را ملی‌پوشان ایران بسیار خوب آغاز کردند و حتی با حساب 10 بر 5 هم از حریف خود پیش افتادند. جدال در این گیم بسیار دیدنی بود و مارتن‌های زیبایی را شاهد بودیم.
در این گیم ولاسکو بازهم از دوتعویضه‌های خود استفاده کرد و مهدوی و غفور را بجای حسینی و بازارگرد وارد میدان کرد تا تیم ایران با کسب امتیاز 16 بر 13 وقت استراحت فنی دوم را بگیرد.

در امتیاز 20 بر 20 بازارگرد و حسینی به جای خود بازگشتند، اما عملکرد شیمیزو، بازیکن موثر ژاپنی‌ها در این گیم بسیار خوب بود و اختلاف را به 23 بر 21 به سود ژاپن رساند.

در مقابل مهدی بازارگرد توانست ایران را به امتیاز 23 برساند و درنهایت هم سرویس‌های همین بازیکن ایران را به امتیاز 25 رساند تا این گیم هم در نهایت با حساب 25 بر 23 به سود شاگردان ولاسکو خاتمه پیدا کند.

گیم چهام را هم ملی‌پوشان ایران با افتدار آغاز کردند و با حساب 4 بر یک از چشم بادامی‌ها پیش افتادند تا سرمربی ژاپن را مجبور کنند با گرفتن وقت استراحت وقفه‌ای در جریان بازی ایجاد کند. در ادامه بازی ژاپنی‌ها از اشتباهات بازیکنان ایران استفاده کردند و با کمی خوش‌شانسی موفق شدند به امتیاز 8 برسند و وقت استراحت فنی اول را بگیرند.

ملی‌پوشان ایران اما در ادامه بازی توانستند بر میدان مسلط شوند و با حمله و دفاع‌‌های خوب فاصله را افزایش داده و در نهایت این گیم را مقتدرانه و با حساب 25 بر 15 به سو خود رقم بزنند تا 3 بر یک پیروز شده و خط و نشانی جدی برای سایر حریفان خود بکشند.

با کسب این نتیجه تیم ایران ۳ امتیازی شد و ژاپنی‌ها بازی اول را بدون کسب حتی یک امتیاز پشت‌سر گذاشتند.
تیم ایران فردا در دومین مسابقه خود از ساعت 5:40 به وقت ایران به مصاف تیم ملی کوبا خواهد رفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.